Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2673
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSuslenco, Alina-
dc.contributor.authorGarbuz, Veronica-
dc.date.accessioned2016-11-22T12:46:23Z-
dc.date.available2016-11-22T12:46:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationSuslenco, Alina. Indicaţii metodice de realizare şi susţinere publică a tezelor de licenţă. Pentru studenţii ciclului I - studii superioare de licenţă. Domeniul general de studiu 36 – “Ştiinţe Economice”. Specialitatea 821.1 – “Turism” / Alina Suslenco, Veronica Garbuz ; Univ. de Stat "Alecu Russo" din Bălţi, Fac. de Ştiinţe Reale, Economice şi ale Mediului, Catedra de ştiinţe economice. - Bălţi, 2016. - [24] p.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2673-
dc.description.abstractPrezenta lucrare este elaborată în concordanță cu exigențele din domeniul dat și sunt destinate studenților, conducătorilor științifici, comisiilor de evaluare a tezelor de licență pentru a fundamenta cerințele obligatorii minime pentru elaborarea și susținerea unei lucrări de licență în cadrul Catedrei de științe economice. Indicațiile metodice sunt adresate studenților de la Specialitatea 821.1 – „Turism”, a Universității de Stat „Alecu Russo” din Bălți.ro
dc.language.isororo
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectindicaţii metodicero
dc.subjectsusţinerea tezei de licenţăro
dc.subjectelaborarea tezei de licenţăro
dc.subjectteză de licenţăro
dc.titleIndicaţii metodice de realizare şi susţinere publică a tezelor de licenţă. Pentru studenţii ciclului I - studii superioare de licenţă. Domeniul general de studiu 36 – “Ştiinţe Economice”. Specialitatea 821.1 – “Turism”ro
dc.typeBooken
Appears in Collections:Publicaţii didactice şi metodice

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
suslenco_indicatii_licenta.pdf754,22 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons