Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2642
Title: | Assessment: its role for future teachers [Articol] |
Authors: | Mascaliuc, Victoria |
Keywords: | a teacher knowledge assessment evaluation comparing knowledge group evaluation evaluation criteria a young teacher English profesor cunoştinţe evaluare „assessment” „evaluation” compararea cunoştinţelor evaluare în grup criterii de evaluare limba engleză tineri specialişti |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | USARB |
Citation: | Mascaliuc, Victoria. Assessment: its role for future teachers/ Victoria Mascaliuc // Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale : Materialele Conf. şt.-practice Intern., Bălţi, 21-22 oct. 2011. - Bălţi. - 2012. - P. 149-150. |
Abstract: | The process of education is a very difficult one. It consists of many elements. Today a good teacher is a good psychologist, a knowledgeable and a polite person and a. All these features are still not enough today. A good teacher should be a good evaluator. The evaluation is the final and one of the most important criterions that is necessary to add to the image of a good teacher. Articolul în cauză se axează pe procesul de evaluare. Evaluarea este un proces foarte important în devenirea tînărului specialist. În limba engleză se vehiculează cu doi termeni foarte apropiaţi la înţeles. Cf. Evaluation, assessment. Ambii termeni sînt folosiţi cu mare succes. Evaluation, totuşi, este mai larg, pentru că redă procesul de comparare a cunoştinţelor într-un grup, „assessment” are legătură cu controlul cunoştinţelor în dependenţă de nişte criterii. Evaluarea e foarte importantă şi necesară pentru viitorul specialist. |
URI: | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2642 |
Appears in Collections: | Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mascaliuc_149-150_conf_econom_2012.pdf | 619,67 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License