Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2640
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorIgnatiuc, Iulia-
dc.date.accessioned2016-11-17T13:27:11Z-
dc.date.available2016-11-17T13:27:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationIgnatiuc, Iulia. The role of grammar in training teachers of English / Iulia Ignatiuc // Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale : Materialele Conf. şt.-practice Intern., Bălţi, 21-22 oct. 2011. - Bălţi. - 2012. - P. 157-159.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2640-
dc.description.abstractThe present article attempted to reveal some beliefs about the role of grammar and grammar instruction in teacher training institutions. There are numerous works devoted to the role and place of grammar in foreign language teaching, different techniques and activities that contribute to making the teaching more successful and enjoyable. However the success depends on the teachers’ beliefs and decisions. Teaching practices show that there is no single method that could be called the best in teaching foreign languages. We believe that in teaching foreign languages we should focus on both, form and use as we should integrate the study of language with that of language in use.en
dc.description.abstractExistă un număr mare de lucrări, în care sînt analizate rolul şi locul gramaticii în predarea limbilor străine, diferite procedee şi activităţi care pot contribui la realizarea cu succes a procesului de predare şi la creşterea interesului studenţilor faţă de însuşirea gramaticii limbii străine. Şi totuşi acest succes depinde, în mare măsură, de convingerile profesorilor şi deciziile luate de ei. Practicile de predare demonstrează că nu există o singură metodă care ar putea fi numită cea mai efectivă în predarea limbilor străine. Susţinem că, în procesul de predare a limbilor străine, e absolut necesar să ne concentrăm asupra celor trei dimensiuni gramaticale: forma, conţinutul şi uzul. Acest lucru cere contextualizarea gramaticii, fapt care i-ar ajuta pe studenţi să utilizeze corect structurile gramaticale.ro
dc.language.isoenen
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectgrammaren
dc.subjecttrainingen
dc.subjecttechniqueen
dc.subjectsuccessen
dc.subjectformăro
dc.subjectuzro
dc.subjectdeprinderero
dc.subjectstudiere conştientăro
dc.subjectcontextro
dc.subjectstructuri gramaticalero
dc.subjectdimensiuni gramaticalero
dc.titleThe role of grammar in training teachers of English [Articol]en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ignatiuc_157-159_conf_econom_2012.pdf487,84 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons