Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2573
Title: Unele reflecţii cu privire la necesitatea acordării de garanţii şi compensaţii salariaţilor care îmbină munca cu studiile [Articol]
Authors: Pojar, Daniela
Keywords: personnel policy
human resources
politica de personal
resurse umane
Issue Date: 2012
Publisher: USARB
Citation: Pojar, Daniela. Unele reflecţii cu privire la necesitatea acordării de garanţii şi compensaţii salariaţilor care îmbină munca cu studiile / Daniela Pojar // Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale : Materialele Conf. şt.-practice Intern., Bălţi, 21-22 oct. 2011. - Bălţi. - 2012. - P. 80-82.
Abstract: The present article highlights the need of creating coherent personnel policies which would grant legal guarantees and compensations, as well as some extra or additional ones. Thus, each manager’s aim is to ensure that the legal norms contained in various laws will help to train highly responsible employees, who will perform their functional obligations effectively. It is widely recognized that the value of an administration lies not so much in available financial facilities, but especially, in its human potential. The key of success any organization depends on its human resources, on their skills and professionalism which contribute to the efficiency of the entire organization. These human resources can implement every idea and aim of the organization due to their qualification, skills and knowledge. It is they who promote the mission and the philosophy of the organization. Finally, it also they who can destroy the organization or may rise to a higher competitive level.
În articolul ce urmează s-a încercat a evidenţia necesitatea formării unor politici de personal coerente, fundamentul cărora rezidă în acor¬da¬rea unor garanţii şi compensaţii în limita prevederilor legale, cît şi extra acestora, or scopul fiecărui manager este ca normele legale cuprinse în diverse acte nor¬mative să contribuie la formarea unor salariaţi cu un grad de responsabilitate înalt, executanţi exemplari ai obligaţiunilor funcţionale. Este unanim recunoscut faptul că valoarea unei administraţii consta nu atît in mijloacele materiale sau financiare de care dispune cît, mai ales, în potenţialul său uman. Cheia succesului unei organizaţii îl constituie resursele umane ale acesteia, de calificarea şi nivelul de profesionalism al cărora depinde eficienţa întregii orga¬nizaţii. Datorită calificării, cunoştinţelor, studiilor acestora pot fi transpuse în realitate toate ideile şi scopurile organizaţiei. Ele sînt cele care pro¬mo¬vează misiunea şi filosofia organizaţiei. Într-un final, tot ele sînt cele care pot distruge organizaţia sau o pot ridica la un nivel superior de competitivitate.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2573
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pojar_80-82_conf_econom_2012.pdf689,04 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons