Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2568
Title: | Sistemul de formare la viitorii specialişti a competenţelor de utilizare a tehnologiilor informaţionale [Articol] |
Authors: | Guţan, Valeriu Olaru, Ion Fihman, Mihael |
Keywords: | information society key skills digital skills curriculum syllabus informational technologies electronic services specializations credits informational system societate infomaţională competenţe cheie competenţe digitale plan de învăţămînt tehnologii informaţionale servicii electronice specializări credite sistem informaţional |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | USARB |
Citation: | Guţan, Valeriu. Sistemul de formare la viitorii specialişti a competenţelor de utilizare a tehnologiilor informaţionale / Valeriu Guţan, Ion Olaru, Mihael Fihman // Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale : Materialele Conf. şt.-practice Intern., Bălţi, 21-22 oct. 2011. - Bălţi. - 2012. - P. 91-93. |
Abstract: | This paper deals with some elements of digital competenece skills in terms of the information society in Republic of Moldova and Israel. Some of the organizational features of the didactic-training process were analyzed at the “Alecu Russo“ State University of Bălţi and at the undergraduate educational institution Tikhon Makif Dalet of Ashdod, Israel. În lucrare sînt descrise unele elemente ale sistemului de formare a competenţelor digitale în condiţiile societăţii informaţionale în Republica Moldova şi Israel. Sînt analizate unele particularităţi de organizare a procesului instructiv-didactic în Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi şi în instituţia preuniversitară de învăţămînt Tihon Makif Dalet din Ashdod, Israel. |
URI: | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2568 |
Appears in Collections: | Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
gutan_91-93_conf_econom_2012.pdf | 613,47 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License