Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2494
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSlutu, Rodica-
dc.date.accessioned2016-10-26T11:29:45Z-
dc.date.available2016-10-26T11:29:45Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationSlutu, Rodica. Aspectele marketingului personalului pe piaţa muncii a Republicii Moldova / Rodica Slutu // Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale : Materialele Conf. şt.-practice Intern., Bălţi, 21-22 oct. 2011. - Bălţi. - 2012. - P 36-37.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/xmlui/handle/123456789/2494-
dc.description.abstractLe marché du travail en République de Moldova est un marché en pleine croissance. Encore jeune, mais pas très jeune, largement dépourvu de tous les instruments qui caractérisent un marché mature, de leviers d’action et même de joueurs.Le marketing des ressources humaines vise à assurer la coordi¬na¬tion du potentiel humain sur une longue période de temps. Ces ressources sont un potentiel stratégique, avec lequel il est possible de résoudre les objectifs concrets de l'entreprise. Le marketing des ressources humaines est une extension de la fonction du marketing de production dans la gestion des ressources humaines.fr
dc.description.abstractPiaţa forţei de muncă în Republica Moldova este o piaţă în creştere. Încă tînără, dar nu foarte tînără, în mare parte este lipsită de toate instrumentele care caracterizează o piaţă matură, lipsită de maneta de acţiune şi chiar de jucători. Marketingul resurselor umane urmăreşte să asigure coordonarea potenţialului uman pe o perioadă lungă de timp. Aceste resurse sînt un potenţial strategic, cu care este posibilă rezolvarea obiectivelor concrete ale companiei. Marketingul resurselor umane este o extensiune a funcţiei marketingului producţiei în cadrul managamentului resurselor umane.ro
dc.language.isororo
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectle marketing des ressources humainesfr
dc.subjectle marché du travailfr
dc.subjectpotentiel stratégiquefr
dc.subjectpersonnelro
dc.subjectstratégiefr
dc.subjectobjectifsfr
dc.subjectrésultatsfr
dc.subjectmarketingul resurselor umanero
dc.subjectpiaţa munciiro
dc.subjectpotenţial strategicro
dc.subjectpersonalro
dc.subjectstrategiero
dc.subjectobiectivero
dc.subjectrezultatero
dc.titleAspectele marketingului personalului pe piaţa muncii a Republicii Moldova [Articol]ro
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
slutu_36-37_conf_econom_2012.pdf589,59 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons