Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2473
Title: New Approaches to Continuing Professional Growth for English Teachers [Articol]
Authors: Varzari, Elena
Stanţieru, Oxana
Keywords: abilităţi profesionale
modele de formare continuă
noi strategii de predare
conştientizare
formare continuă
Issue Date: 2016
Publisher: USARB
Citation: Varzari, Elena. New Approaches to Continuing Professional Growth for English Teachers / E. Varzari, Oxana Stanțieru // Relevanţa şi calitatea formării universitare: competenţe pentru prezent şi viitor : Materialele conf. şt. intern. : consacrată celor 70 de ani de la fondarea univ. bălţene din 8 oct. 2015. – Bălţi, 2016. – Vol. I. – P. 83-86. – ISBN 978-9975-50-177-4.
Abstract: Didactica limbii engleze este un domeniu dinamic, ce înregistrează apariţia numeroaselor abordări, metode ale procesului de predare. Cunoaşterea acestor inovaţii este o necesitate a timpului, care ga-rantează un proces educativ eficient. În acest context, prezentul studiu abordează importanţa formării continue a profesorilor de limbă engleză. În articol sînt analizate modelele principale ale formării continue, precum şi factorii ce contribuie la eficacitatea procesului de formare continuă.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2473
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Varzari_new approaches.pdf647,06 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons