Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2473
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Varzari, Elena | |
dc.contributor.other | Stanţieru, Oxana | |
dc.date.accessioned | 2016-10-26T10:58:20Z | |
dc.date.available | 2016-10-26T10:58:20Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Varzari, Elena. New Approaches to Continuing Professional Growth for English Teachers / E. Varzari, Oxana Stanțieru // Relevanţa şi calitatea formării universitare: competenţe pentru prezent şi viitor : Materialele conf. şt. intern. : consacrată celor 70 de ani de la fondarea univ. bălţene din 8 oct. 2015. – Bălţi, 2016. – Vol. I. – P. 83-86. – ISBN 978-9975-50-177-4. | en |
dc.identifier.uri | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2473 | |
dc.description.abstract | Didactica limbii engleze este un domeniu dinamic, ce înregistrează apariţia numeroaselor abordări, metode ale procesului de predare. Cunoaşterea acestor inovaţii este o necesitate a timpului, care ga-rantează un proces educativ eficient. În acest context, prezentul studiu abordează importanţa formării continue a profesorilor de limbă engleză. În articol sînt analizate modelele principale ale formării continue, precum şi factorii ce contribuie la eficacitatea procesului de formare continuă. | ro |
dc.language.iso | en | ro |
dc.publisher | USARB | ro |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | abilităţi profesionale | ro |
dc.subject | modele de formare continuă | ro |
dc.subject | noi strategii de predare | ro |
dc.subject | conştientizare | ro |
dc.subject | formare continuă | ro |
dc.title | New Approaches to Continuing Professional Growth for English Teachers [Articol] | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Varzari_new approaches.pdf | 647,06 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License