Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2473
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVarzari, Elena
dc.contributor.otherStanţieru, Oxana
dc.date.accessioned2016-10-26T10:58:20Z
dc.date.available2016-10-26T10:58:20Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationVarzari, Elena. New Approaches to Continuing Professional Growth for English Teachers / E. Varzari, Oxana Stanțieru // Relevanţa şi calitatea formării universitare: competenţe pentru prezent şi viitor : Materialele conf. şt. intern. : consacrată celor 70 de ani de la fondarea univ. bălţene din 8 oct. 2015. – Bălţi, 2016. – Vol. I. – P. 83-86. – ISBN 978-9975-50-177-4.en
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2473
dc.description.abstractDidactica limbii engleze este un domeniu dinamic, ce înregistrează apariţia numeroaselor abordări, metode ale procesului de predare. Cunoaşterea acestor inovaţii este o necesitate a timpului, care ga-rantează un proces educativ eficient. În acest context, prezentul studiu abordează importanţa formării continue a profesorilor de limbă engleză. În articol sînt analizate modelele principale ale formării continue, precum şi factorii ce contribuie la eficacitatea procesului de formare continuă.ro
dc.language.isoenro
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectabilităţi profesionalero
dc.subjectmodele de formare continuăro
dc.subjectnoi strategii de predarero
dc.subjectconştientizarero
dc.subjectformare continuăro
dc.titleNew Approaches to Continuing Professional Growth for English Teachers [Articol]en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Varzari_new approaches.pdf647,06 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons