Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2473
Title: | New Approaches to Continuing Professional Growth for English Teachers [Articol] |
Authors: | Varzari, Elena Stanţieru, Oxana |
Keywords: | abilităţi profesionale modele de formare continuă noi strategii de predare conştientizare formare continuă |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | USARB |
Citation: | Varzari, Elena. New Approaches to Continuing Professional Growth for English Teachers / E. Varzari, Oxana Stanțieru // Relevanţa şi calitatea formării universitare: competenţe pentru prezent şi viitor : Materialele conf. şt. intern. : consacrată celor 70 de ani de la fondarea univ. bălţene din 8 oct. 2015. – Bălţi, 2016. – Vol. I. – P. 83-86. – ISBN 978-9975-50-177-4. |
Abstract: | Didactica limbii engleze este un domeniu dinamic, ce înregistrează apariţia numeroaselor abordări, metode ale procesului de predare. Cunoaşterea acestor inovaţii este o necesitate a timpului, care ga-rantează un proces educativ eficient. În acest context, prezentul studiu abordează importanţa formării continue a profesorilor de limbă engleză. În articol sînt analizate modelele principale ale formării continue, precum şi factorii ce contribuie la eficacitatea procesului de formare continuă. |
URI: | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2473 |
Appears in Collections: | Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Varzari_new approaches.pdf | 647,06 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License