Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2208
Title: Activități orientate spre formarea și dezvoltarea gîndirii divergente la elevii claselor primare în cadrul lecțiilor de matematică [Articol]
Authors: Guţalov, Lilia
Fotescu, Emil
Keywords: gîndire divergentă
gîndire convergentă
elevi mici
metodica predării matematicii
Issue Date: 2015
Publisher: USARB
Citation: Guţalov, Lilia. Activități orientate spre formarea și dezvoltarea gîndirii divergente la elevii claselor primare în cadrul lecțiilor de matematică / Lilia Guţalov, Emil Fotescu // Revista Tehnocopia : Rev. şt.-metodică. – 2015. – Nr 2(13). – P. 28-35. – ISSN 1857-4904.
Abstract: In this article is addressed the problem of formation and development of divergent thinking to the pupils of primary school. It describes a pedagogical experiment in the III form during the mathematic lessons. There are presented experimental dates.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2208
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fotescu_E._gandire_divirgenta.pdf626,72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons