Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2208
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGuţalov, Lilia-
dc.contributor.authorFotescu, Emil-
dc.date.accessioned2016-10-12T10:53:48Z-
dc.date.available2016-10-12T10:53:48Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationGuţalov, Lilia. Activități orientate spre formarea și dezvoltarea gîndirii divergente la elevii claselor primare în cadrul lecțiilor de matematică / Lilia Guţalov, Emil Fotescu // Revista Tehnocopia : Rev. şt.-metodică. – 2015. – Nr 2(13). – P. 28-35. – ISSN 1857-4904.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2208-
dc.description.abstractIn this article is addressed the problem of formation and development of divergent thinking to the pupils of primary school. It describes a pedagogical experiment in the III form during the mathematic lessons. There are presented experimental dates.en
dc.language.isororo
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectgîndire divergentăro
dc.subjectgîndire convergentăro
dc.subjectelevi miciro
dc.subjectmetodica predării matematiciiro
dc.titleActivități orientate spre formarea și dezvoltarea gîndirii divergente la elevii claselor primare în cadrul lecțiilor de matematică [Articol]ro
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fotescu_E._gandire_divirgenta.pdf626,72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons