Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2208
Title: | Activități orientate spre formarea și dezvoltarea gîndirii divergente la elevii claselor primare în cadrul lecțiilor de matematică [Articol] |
Authors: | Guţalov, Lilia Fotescu, Emil |
Keywords: | gîndire divergentă gîndire convergentă elevi mici metodica predării matematicii |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | USARB |
Citation: | Guţalov, Lilia. Activități orientate spre formarea și dezvoltarea gîndirii divergente la elevii claselor primare în cadrul lecțiilor de matematică / Lilia Guţalov, Emil Fotescu // Revista Tehnocopia : Rev. şt.-metodică. – 2015. – Nr 2(13). – P. 28-35. – ISSN 1857-4904. |
Abstract: | In this article is addressed the problem of formation and development of divergent thinking to the pupils of primary school. It describes a pedagogical experiment in the III form during the mathematic lessons. There are presented experimental dates. |
URI: | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2208 |
Appears in Collections: | Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Fotescu_E._gandire_divirgenta.pdf | 626,72 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License