Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1924
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCoşciug, Angela-
dc.date.accessioned2016-07-20T06:35:07Z-
dc.date.available2016-07-20T06:35:07Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationCoşciug, Angela. Aspecte psiho-pedagogice ale predării şi învăţării limbii franceze în clasa a II-a, în Republica Moldova / Angela Coşciug // Glotodidactica. – 2011. – Anul II, nr. 1. – P. 17-20. – ISSN 1857-0763.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1924-
dc.description.abstractAutoarea propune câteva reflecţii asupra aspectului psiho-pedagogic al predării şi învăţării limbii franceze în clasa a II-a.ro
dc.language.isororo
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectpredarea limbii franceze în clasele primarero
dc.subjectpsihologie educaţionalăro
dc.titleAspecte psiho-pedagogice ale predării şi învăţării limbii franceze în clasa a II-a, în Republica Moldova [Articol]ro
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cosciug_invat_l_franceze.pdf265,87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons