Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1923
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBotezat, Natalia-
dc.date.accessioned2016-07-20T06:30:03Z-
dc.date.available2016-07-20T06:30:03Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationBotezat, Natalia. Educational Psychology vs Didactics / Natalia Botezat // Glotodidactica. – 2011. – Anul II, nr. 1. – P. 21-29. – ISSN 1857-0763en
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1923-
dc.description.abstractCa ştiinţă a procesului instructiv, didactica are o istorie lungă în majoritatea ţărilor europene. În Marea Britanie şi SUA termenul, însă lipseşte cu desăvârşire din cercetările şriinţifice, fiind înlocuit, de cele mai dese ori, cu cel de "psihologie educaţională" sau "teorie curriculară". În articol, autoarea analizează diferenţa dintre psihologia educaţională şi didactică, şi încearcă să demonstreze faptul că ultima este, cu adevărat, o ştiinţă care ar trebui să-i preocupe în serios pe savanţii britanici şi americani.ro
dc.language.isoenro
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectpsihologie educaţionalăro
dc.subjectdidacticăro
dc.subjectteorie curricularăro
dc.titleEducational Psychology vs Didactics [Articol]en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Botezat_N_psihologia_education.pdf169,93 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons