Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1855
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBularga, Tatiana-
dc.date.accessioned2016-07-13T12:23:39Z-
dc.date.available2016-07-13T12:23:39Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationBularga, Tatiana. Behavioural training in efective teacher formation for musically gifted children = Training-ul comportamental în formarea eficientă a profesorului pentru elevii dotaţi muzical / Tatiana Bularga // Artă şi educaţie artistică : rev. de cultură, şt. şi practică educaţională. – 2009. – Nr 3-4(12-13). – P. 62-65. – ISSN 1857-0445.en
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1855-
dc.description.abstractArticolul dat expune principalele poziţii ale traning-ului ce are drept scop formarea la profesori a unui model de comportament necesar pentru lucrul eficient cu elevii dotaţi/supradotaţi muzical în grupuri omogene şi eterogene.ro
dc.language.isoenro
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectformarea profesorilorro
dc.subjectcomportament didacticro
dc.subjectelevi dotaţi muzicalro
dc.titleBehavioural training in efective teacher formation for musically gifted children [Articol]en
dc.title.alternativeTraining-ul comportamental în formarea eficientă a profesorului pentru elevii dotaţi muzicalen
dc.typeArticlero
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bularga_T_comportam_profes.pdf240,41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons