Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1732
Title: | Diferenţierea instruirii studenţilor în procesul studierii cursului universitar de informatică. Specialitatea 13.00.02 - Teoria şi metodologia instruirii (informatica) : Autoref. tz. doct. în pedagogie |
Authors: | Scutelnic, Oxana Cabac, Valeriu |
Keywords: | instruire diferenţiată instrumente de diagnosticare stil de învăţare inteligenţe multiple matricea diferenţelor individuale profil personal de învăţare grupare competenţă contextualizare mediu de învăţare virtual învăţare electronică Informatică |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | USARB |
Citation: | Scutelnic, Oxana. Diferenţierea instruirii studenţilor în procesul studierii cursului universitar de informatică. Specialitatea 13.00.02 - Teoria şi metodologia instruirii (informatica) : Autoref. tz. doct. în pedagogie / Oxana Scutelnic ; conducător şt.: Valeriu Cabac ; referenţi ofic.: Anatol Gremalschi, Liubov Zastînceanu ; Univ. de Stat din Tiraspol. -Ch. : [S.n.] , 2013. - 30 p. : fig., tab.: Bibliogr.: p. 26-27. |
Abstract: | În lucrarea este argumentată actualitatea şi importanţa problemei instruirii diferenţiate (ID) a studenţilor în condiţiile unui învăţământ informatizat, este formulat scopul şi obiectivele cercetării, sunt explicitate noutatea şi originalitatea ştiinţifică, importanţa teoretică şi valoarea aplicativă a cercetării, modalităţile de aprobare a rezultatelor cercetării. Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică, elaborarea şi validarea experimentală a modelului şi tehnologiei instruirii diferenţiate a studenţilor la disciplina „Sisteme de operare” prin utilizarea tehnologiei informaţiei şi a comunicaţiilor. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1732 |
Appears in Collections: | Autoreferate |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Autoreferat Scutelnic.pdf | 479,92 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License