Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1527
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSlutu, Rodica-
dc.date.accessioned2016-02-23T09:29:12Z-
dc.date.available2016-02-23T09:29:12Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationSlutu, Rodica. Acțiuni de marketing în vederea motivării = Marketing activities to motivate and keep employees in the company / R. Slutu // Competitivitatea capitalului uman pe piaţa muncii în condițiile dezvoltării regionale şi a integrării europene : Materialele conf. şt.-practice int., 22-23 mai 2013. – Bălţi, 2014. – P. 50-54.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1527-
dc.description.abstractRolul motivaţiei nu se limitează la a-i face pe oameni să muncească, ci a-i face să muncească bine, lucru care implică utilizarea integrală a resurselor fizice şi intelectuale de care dispun indivizii. Dintre toate procesele de resurse umane care pot fi dezvoltate în cadrul organizaţiilor procesul de motivare ocupă un loc central. Motivarea reprezintă procesul prin care angajaţii sunt direcţionaţi să lucreze în vederea atingerii obiectivelor stabilite ale organizaţiei.ro
dc.language.isororo
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectresurse umanero
dc.subjectmarketingul personaluluiro
dc.subjectmotivarea personaluluiro
dc.titleAcțiuni de marketing în vederea motivării [Articol]ro
dc.title.alternativeMarketing activities to motivate and keep employees in the company [Articol]en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
50-54Conf. econ. 2013.PDF359,52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons