Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1527
Title: Acțiuni de marketing în vederea motivării [Articol]
Other Titles: Marketing activities to motivate and keep employees in the company [Articol]
Authors: Slutu, Rodica
Keywords: resurse umane
marketingul personalului
motivarea personalului
Issue Date: 2014
Publisher: USARB
Citation: Slutu, Rodica. Acțiuni de marketing în vederea motivării = Marketing activities to motivate and keep employees in the company / R. Slutu // Competitivitatea capitalului uman pe piaţa muncii în condițiile dezvoltării regionale şi a integrării europene : Materialele conf. şt.-practice int., 22-23 mai 2013. – Bălţi, 2014. – P. 50-54.
Abstract: Rolul motivaţiei nu se limitează la a-i face pe oameni să muncească, ci a-i face să muncească bine, lucru care implică utilizarea integrală a resurselor fizice şi intelectuale de care dispun indivizii. Dintre toate procesele de resurse umane care pot fi dezvoltate în cadrul organizaţiilor procesul de motivare ocupă un loc central. Motivarea reprezintă procesul prin care angajaţii sunt direcţionaţi să lucreze în vederea atingerii obiectivelor stabilite ale organizaţiei.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1527
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
50-54Conf. econ. 2013.PDF359,52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons