Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1491
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGorbani, Stellaro
dc.date.accessioned2016-02-17T14:41:06Z-
dc.date.available2016-02-17T14:41:06Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationGorbani, Stela. Differentiating instructions - a framework for teaching English / Stela Gorbani // Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ediţia a 5-a : Materialele Colloquia Professorum din 10 octombrie 2014. - Bălţi. - 2015. - P. 56-59.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1491-
dc.description.abstractÎn condiţiile predării centrate pe student, instruirea diferenţiată devine o strategie tot mai des utilizată în predarea limbii engleze, din motivul că majoritatea grupelor de studenţi sunt formate dintr-o varietate de studenţi, diferiţi din punct de vedere al nivelului de cunoştinţe, al stilurilor de învăţare, al intereselor, precum şi al caracteristicelor psihologice. Pentru a spori eficienţa asimilării materialului şi formării competenţelor în aceste condiţii, profesorul este invitat să utilizeze o varietate de metode, care vor corespunde cu interesele şi stilurile de învăţare ale fiecărui student. Acest articol face o tentativă de a explica cum e posibil de realizat acest obiectiv actual.ro
dc.language.isoenen_US
dc.publisherUSARBen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectinstruire diferențiatăro
dc.subjectstrategii de învățarero
dc.subjectnivelurile de pregătirero
dc.subjectstiluri de învăţarero
dc.subjectconţinutro
dc.subjectprocesro
dc.subjectprodus şi mediul de învăţarero
dc.titleDifferentiating instructions - a framework for teaching English [Articol]en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-3.PDF262,39 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons