Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1491
Title: | Differentiating instructions - a framework for teaching English [Articol] |
Authors: | Gorbani, Stella |
Keywords: | instruire diferențiată strategii de învățare nivelurile de pregătire stiluri de învăţare conţinut proces produs şi mediul de învăţare |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | USARB |
Citation: | Gorbani, Stela. Differentiating instructions - a framework for teaching English / Stela Gorbani // Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ediţia a 5-a : Materialele Colloquia Professorum din 10 octombrie 2014. - Bălţi. - 2015. - P. 56-59. |
Abstract: | În condiţiile predării centrate pe student, instruirea diferenţiată devine o strategie tot mai des utilizată în predarea limbii engleze, din motivul că majoritatea grupelor de studenţi sunt formate dintr-o varietate de studenţi, diferiţi din punct de vedere al nivelului de cunoştinţe, al stilurilor de învăţare, al intereselor, precum şi al caracteristicelor psihologice. Pentru a spori eficienţa asimilării materialului şi formării competenţelor în aceste condiţii, profesorul este invitat să utilizeze o varietate de metode, care vor corespunde cu interesele şi stilurile de învăţare ale fiecărui student. Acest articol face o tentativă de a explica cum e posibil de realizat acest obiectiv actual. |
URI: | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1491 |
Appears in Collections: | Articole |
This item is licensed under a Creative Commons License