Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1491
Title: Differentiating instructions - a framework for teaching English [Articol]
Authors: Gorbani, Stella
Keywords: instruire diferențiată
strategii de învățare
nivelurile de pregătire
stiluri de învăţare
conţinut
proces
produs şi mediul de învăţare
Issue Date: 2015
Publisher: USARB
Citation: Gorbani, Stela. Differentiating instructions - a framework for teaching English / Stela Gorbani // Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ediţia a 5-a : Materialele Colloquia Professorum din 10 octombrie 2014. - Bălţi. - 2015. - P. 56-59.
Abstract: În condiţiile predării centrate pe student, instruirea diferenţiată devine o strategie tot mai des utilizată în predarea limbii engleze, din motivul că majoritatea grupelor de studenţi sunt formate dintr-o varietate de studenţi, diferiţi din punct de vedere al nivelului de cunoştinţe, al stilurilor de învăţare, al intereselor, precum şi al caracteristicelor psihologice. Pentru a spori eficienţa asimilării materialului şi formării competenţelor în aceste condiţii, profesorul este invitat să utilizeze o varietate de metode, care vor corespunde cu interesele şi stilurile de învăţare ale fiecărui student. Acest articol face o tentativă de a explica cum e posibil de realizat acest obiectiv actual.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1491
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-3.PDF262,39 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons