Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1440
Title: Various approaches to EFL lesson design at university level [Articol]
Authors: Varzari, Elena
Ceh, Oxana
Keywords: lecţie EFL – engleza ca limbă străină
planificare la nivel universitar
structura lecţiei
etapele lecţiei
evocare
realizarea sensului
reflective
Issue Date: 2015
Publisher: USARB
Citation: Varzari, Elena. Various approaches to EFL lesson design at university level / Elena Varzari, Oxana Ceh // Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ediţia a 5-a : Materialele Colloquia Professorum din 10 octombrie 2014. - Bălţi. - 2015. - P. 51-56.
Abstract: Predarea unei limbi străine este o muncă grea şi asiduă. Înainte de a intra la oră un profesor de limbă străină trebuie să ia în considerare numeroase aspecte ce ţin de predarea unei limbi străine, inclusiv de planificare. Pregătirea pentru lecţie şi planificarea lecţiei, aspecte esenţiale ale procesului de predare a limbilor străine, sunt destul de greu de a învăţa, ele îmbunătăţindu-se odată cu experienţa obţinută. Mai mult decât atât, ele nu sunt aspecte izolate de predare, ci sunt o parte importantă a unui proces ciclic global care implică pedagogia, curriculumul, învăţarea şi evaluarea. Prin urmare, o lecţie bună poate fi asigurată numai printr-o procedură bine gândită. Prezentul articol se axează pe aspectul proiectării unei lecţii de limba engleză ca limbă străină ( EFL) la nivel universitar. Autorii s-au întrebat dacă ar trebui să existe o abordare diferită a planificării EFL în universităţi faţă de modelul utilizat în şcoli şi licee. Vom oferi date din propria noastră experiență, precum şi date ce reies din înţelegerea acestei probleme de către colegii noştri universitari.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1440
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
51-56.PDF424,59 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons