Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1303
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVovnenciuc, Olgaro
dc.date.accessioned2015-12-01T15:02:19Z-
dc.date.available2015-12-01T15:02:19Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationVovnenciuc, Olga. Posibilitatea implementării învăţării la distanţă în instituţiile superioare de învăţământ: avantaje, riscuri, posibilităţi / Olga Vovnenciuc // Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ediţia a 4-a : Materialele Colloquia Professorum din 18 oct. 2013. - Bălţi. - 2014. – P. 242-246.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1303-
dc.description.abstractThe present article deals with the topics of distance learning. There are presented advantages, disadvantages and opportunities for implementing distance learning in higher education. Distance learning is an accessible form of learning to ensure lifelong learning.en
dc.language.isororo
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectdistance learningen
dc.subjectblended learningen
dc.subjecte-learningen
dc.subjectm-learningen
dc.subjecthigher educationen
dc.titlePosibilitatea implementării învăţării la distanţă în instituţiile superioare de învăţământ: avantaje, riscuri, posibilităţi [Articol]ro
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vovnenciuc_Posibilitatea.pdf345,39 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons