Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1142
Title: Marketingul în Biblioteca Ştiinţifică USARB – tradiţie şi inovare [Articol]
Authors: Ciobanu, Silvia
Keywords: marketing
marcă
promovare
reclamă
virtualizare
produsul bibliotecii
inovaţie
creativitate
Issue Date: 2014
Publisher: Biblioteca Ştiinţifică
Citation: Ciobanu, Silvia. Marketingul în Biblioteca Ştiinţifică USARB – tradiţie şi inovare / Silvia Ciobanu // Colloquia Bibliothecariorum „Faina Tlehuci” = Colloquia Bibliothecariorum „Faina Tlehuci”, Ed. a 2-a, 27 febr. 2014. – Bălţi. – 2014. – P. 136-143.
Abstract: Biblioteca Ştiinţifică USARB este o Bibliotecă modernă, cu zone de lectură spaţioase, prezentabile şi comode, frumos amenajate, unde utilizatorii îşi găsesc un refugiu cu o carte, sau un notebook pentru relax, cu săli de lectură şi de împrumut spaţioase, serviciu de referinţe, spaţii expoziţionale, mediatecă cu calculatoare moderne, acces internet, Wi-Fi... Cu toate că necesită o modernizare, actualizare, noi putem răspunde cerinţelor zilei, adică virtualizării. Marketingul în BŞ USARB este un proces continuu care impune revizuirea serviciilor, reconstrucţia fondurilor de carte, proceselor de muncă şi organizarea internă. Marketingul pentru noi este o interacţiune. Fiecare vizită la Bibliotecă este o oportunitate, scopul fiind oferirea informaţiei potrivite, utilizatorilor potriviţi la timpul potrivit, ce presupune lipsa barierelor de acces, îmbunătăţirea uzului informaţiei şi imputernicirea utilizatorilor în accesarea informaţiei, în special prin folosirea tehnologiilor moderne – Bibliotecii 3.0.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/1142
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ciobanu_Marketingul.pdf1,65 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons