Browsing by Author Suslenco, Alina

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 60 to 79 of 95 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Merchandisingul o interfață a întreprinderii competitive [Articol]Suslenco, Alina
2015Modelarea econometrică a interconexiunilor dintre competitivitate şi capital uman [Articol]Suslenco, Alina
2021Modificări în cultura organizațională a întreprinderii ca urmare a atingerii sustenabilităţii [Articol]Suslenco, Alina
2016Necesitatea implementării life long learning-ului în spațiul universitar [Articol]Suslenco, Alina
2019The need for marketing research under competitive pressure increasing [Articol]Suslenco, Alina
2022Noi dimensiuni în gestionarea operativă a companiilor din sfera energetică pe calea atingerii competitivităţii [Articol]Suslenco, Alina; Corbu, Viorel
2020Oportunități de aplicare a strategiilor de marketing în cadrul întreprinderilor în contextul creșterii presiunii concurențiale [Articol]Suslenco, Alina
2019Opportunities and prospects for payment and motivation of public administration employees [Articol]Suslenco, Alina
2018Posibilităţi de dezvoltare şi valorificare a potenţialului turistic [Articol]Suslenco, Alina; Movilă, Irina
2020Possibilities to ensure sustainability in higher education in the context of innovative changes [Articol]Suslenco, Alina
2017Potențialul creativ ca factor decisiv în comunicarea interculturală [Articol]Suslenco, Alina
2015Potenţialul inovaţional ca factor al sporirii competitivităţii întreprinderilor din Republica Moldova [Articol]Suslenco, Alina
2017Potenţialul uman al tinerilor specialişti – un traseu spre durabilitatea unei economii [Articol]Suslenco, Alina
2021Promotion of tourist destinations: Moldova's image on the international arena [Articol]Suslenco, Alina
2019Proprietatea intelectuală – eliment al sustenabilităţii unei societăţi [Articol]Suslenco, Alina
2022Reflecţii metodologice privind atingerea sustenabilităţii în mediul universitar [Articol]Suslenco, Alina
2015Regional development as a vector of sustainability [Articol]Suslenco, Alina
2019Rolul merchandisingului în amplificarea cumpărăturilor la impuls [Articol]Suslenco, Alina
2018Rolul strategiilor promoționale în amplificarea comportamentului consumatorului la punctul de vânzare [Articol]Suslenco, Alina; Movilă, Irina
2013Rural Tourism: growth factor of Moldova′s competitiveness [Articol]Suslenco, Alina