Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Arhiva instituţională digitală
Browsing by Subject marketing
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 26
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2023
Achiziţii recente martie-mai 2023 [Resursă electronică] : Expoziţie
Lîsîi, Ala, alcăt.
;
Hăbăşescu, Angela, alcăt.
;
Luchianciuc, Natalia, alcăt.
;
Zadainova, Snejana, alcăt.
;
Mihaluţa, Lina, red. responsabil
;
Ciobanu, Silvia, design
2006
Bazele marketingului [Resursă electronică] : (Notiţe de curs)
Bogdan, Rodica
2014
Difficulties of implementing staff marketing in Moldova′s enterprises [Articol]
Slutu, Rodica
2014
Garanţia succesului este organizarea eficientă şi respectarea standardelor profesionale [Articol]
Harconiţa, Elena
2022
Ghid pentru seminare : la unitatea de curs „Marketing" : pentru studenţii ciclului 1 – studii de licenţă : Forma de învăţământ: cu frecvenţă
Slutu, Rodica
2022
Ghid pentru seminare : la unitatea de curs „Marketing" : pentru studenţii ciclului 1 – studii de licenţă : Forma de învăţământ: cu frecvenţă redusă
Slutu, Rodica
2020
Identificarea resurselor cu acces deschis: RI ORA USARB, IBN, Repozitoriul Tematic Naţional (NTR Mold-LIS), DOAJ, BASE, etc. [Articol]
Staver, Mihaela
2021
Importanţa zilei de sensibilizare privind bibliotecile (NAD) pentru creşterea vizibilităţii instituţiilor infodocumentare [Articol]
Harconiţa, Elena
;
Topalo, Valentina
2019
Marketing activity as a source of competitive advantage for enterprises in the Republic of Moldova [Articol]
Movilă, Irina
;
Suslenco, Alina
2014
Marketingul în Biblioteca Ştiinţifică USARB – tradiţie şi inovare [Articol]
Ciobanu, Silvia
2020
Merchandisingul o interfață a întreprinderii competitive [Articol]
Suslenco, Alina
2021
Mixul de marketing în bibliotecă - Ce este şi cum se aplică [Articol]
Staver, Mihaela
2019
Motivarea şi reţinerea angajaţilor în cadrul întreprinderilor din perspectiva marketingului resurselor umane [Articol]
Slutu, Rodica
2005
Necesitatea implementarii mixului de marketing în instituţiile de învăţământ superior [Articol]
Tcaci, Carolina
2019
The need for marketing research under competitive pressure increasing [Articol]
Suslenco, Alina
2020
Oportunități de aplicare a strategiilor de marketing în cadrul întreprinderilor în contextul creșterii presiunii concurențiale [Articol]
Suslenco, Alina
2024
Particularităţi de aplicare a marketingului în cadrul serviciilor bancare [Articol]
Slutu, Rodica
2023
Portretul chinezesc: metodă de cercetare în marketing [Articol]
Corlateanu, Elena
;
Slutu, Rodica, conducător şt.
2020
Rolul marketingului în cadrul universităţilor din Republica Moldova [Articol]
Slutu, Rodica
2019
Rolul merchandisingului în amplificarea cumpărăturilor la impuls [Articol]
Suslenco, Alina